Veelgestelde Vragen

  1. Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

    • Klik op het product dat u wilt kopen. Lees de productinformatie en kies eventuele opties, zoals maat of kleur. 

    • Voeg toe aan winkelwagentje: Klik op de knop "Toevoegen aan winkelwagentje" of "In winkelwagentje plaatsen."

    • Ga naar de kassa: Als u klaar bent met winkelen, klik dan op het winkelwagentje en kies de optie om af te rekenen of "Bestelling plaatsen''. Daarna volgen de instructies vanzelf. Mocht u er toch niet uitkomen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

  2. Wat zijn de verzendkosten en verzendtijden?

    • De kosten voor verzending met DHL zijn €3,95 & voor PostNL is dit €4,95 (Alle bestellingen worden verzonden met trackingnummer + aangetekend) De levertijden binnen Nederland is meestal 1-2 werkdagen. Meer informatie kunt u vinden onder het kopje verzendbeleid.
  3. Wat kan ik doen als mijn bestelling niet aankomt?

    • Mocht u bestelling niet aankomen, dan is het belangrijk dat u zo snel mogelijk contact opneemt met ons.
  4. Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

    • Als u een bestelling plaatst, dan wordt deze bestelling verwerkt binnen de 24 uur. Mocht u iets willen wijzigen (qua maat/model) of annuleren dan is het belangrijk dat u zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Als de bestelling eenmaal verzonden is, dan kunnen wij niets meer annuleren of wijzigen. U kunt er dan voor kiezen om de bestelling te retourneren. Meer informatie over het retourproces kunt u vinden onder het kopje retourbeleid.
  5. Hoe kan ik een product retourneren?

    • Als u iets wilt retourneren, dan kunt u ons een e-mail sturen of het contactformulier invullen om u retour aan te melden. Het is belangrijk dat u het ordernummer en de reden voor retour hierbij vermeld. Nadat u retourverzoek is goedgekeurd, ontvangt u instructies voor het retourneren van de producten. Meer informatie kunt u vinden onder het kopje retourbeleid. 
  6. Wat moet ik doen als ik een defect of verkeerd product heb ontvangen?

    • Mocht dat het geval zijn, dan is het heel belangrijk dat u zo snel mogelijk contact met ons opneemt.
  7. Bieden jullie internationale verzending aan?

    • Ja zeker! Voor internationale verzendingen kan de levertijd en de kosten variëren. Neem contact met ons op voor meer informatie.
  8. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

    • U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. U kunt een mail sturen, telefonisch contact opnemen met ons of u kunt het contactformulier invullen.
  9. Hoe snel kan ik een terugbetaling verwachten?

    • Terugbetalingen worden verwerkt binnen 14 dagen na goedkeuring van de retour. U ontvangt de terugbetaling via de betaalmethode die u heeft gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.
  10. Bieden jullie geschenken of cadeauverpakking aan?

    • Ja zeker weten. Dit dient u wel aan te geven bij het plaatsen van de bestelling.
  11. Zijn de producten die jullie verkopen veilig en van goede kwaliteit?

    • Onze producten zijn zorgvuldig geselecteerd en voldoen aan alle relevante veiligheidsnormen en -voorschriften. We werken samen met leveranciers die gerenommeerd zijn in de industrie en die strenge kwaliteitscontroles hanteren.
  12. Kan ik een account aanmaken en wat zijn de voordelen?

    • Ja u kunt bij ons een account aanmaken. De voordelen zijn eigenlijk dat u gebruikt kunt maken van exclusieve kortingen, u kunt uw ordergeschiedenis inzien en een snellere checkout.
  13. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

    • U kunt dan klikken op het knopje ' wachtwoord vergeten '. Daarna volgen de instructies vanzelf.