Veelgestelde Vragen
-
Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
-
Klik op het product dat u wilt kopen. Lees de productinformatie en kies eventuele opties, zoals maat of kleur.
-
Voeg toe aan winkelwagentje: Klik op de knop "Toevoegen aan winkelwagentje" of "In winkelwagentje plaatsen."
-
Ga naar de kassa: Als u klaar bent met winkelen, klik dan op het winkelwagentje en kies de optie om af te rekenen of "Bestelling plaatsen''. Daarna volgen de instructies vanzelf. Mocht u er toch niet uitkomen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
-
-
Wat zijn de verzendkosten en verzendtijden?
- De kosten voor verzending met DHL zijn €3,95 & voor PostNL is dit €4,95 (Alle bestellingen worden verzonden met trackingnummer + aangetekend) De levertijden binnen Nederland is meestal 1-2 werkdagen. Meer informatie kunt u vinden onder het kopje verzendbeleid.
-
Wat kan ik doen als mijn bestelling niet aankomt?
- Mocht u bestelling niet aankomen, dan is het belangrijk dat u zo snel mogelijk contact opneemt met ons.
-
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
- Als u een bestelling plaatst, dan wordt deze bestelling verwerkt binnen de 24 uur. Mocht u iets willen wijzigen (qua maat/model) of annuleren dan is het belangrijk dat u zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Als de bestelling eenmaal verzonden is, dan kunnen wij niets meer annuleren of wijzigen. U kunt er dan voor kiezen om de bestelling te retourneren. Meer informatie over het retourproces kunt u vinden onder het kopje retourbeleid.
-
Hoe kan ik een product retourneren?
- Als u iets wilt retourneren, dan kunt u ons een e-mail sturen of het contactformulier invullen om u retour aan te melden. Het is belangrijk dat u het ordernummer en de reden voor retour hierbij vermeld. Nadat u retourverzoek is goedgekeurd, ontvangt u instructies voor het retourneren van de producten. Meer informatie kunt u vinden onder het kopje retourbeleid.
-
Wat moet ik doen als ik een defect of verkeerd product heb ontvangen?
- Mocht dat het geval zijn, dan is het heel belangrijk dat u zo snel mogelijk contact met ons opneemt.
-
Bieden jullie internationale verzending aan?
- Ja zeker! Voor internationale verzendingen kan de levertijd en de kosten variëren. Neem contact met ons op voor meer informatie.
-
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
- U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. U kunt een mail sturen, telefonisch contact opnemen met ons of u kunt het contactformulier invullen.
-
Hoe snel kan ik een terugbetaling verwachten?
- Terugbetalingen worden verwerkt binnen 14 dagen na goedkeuring van de retour. U ontvangt de terugbetaling via de betaalmethode die u heeft gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.
-
Bieden jullie geschenken of cadeauverpakking aan?
- Ja zeker weten. Dit dient u wel aan te geven bij het plaatsen van de bestelling.
-
Zijn de producten die jullie verkopen veilig en van goede kwaliteit?
- Onze producten zijn zorgvuldig geselecteerd en voldoen aan alle relevante veiligheidsnormen en -voorschriften. We werken samen met leveranciers die gerenommeerd zijn in de industrie en die strenge kwaliteitscontroles hanteren.
-
Kan ik een account aanmaken en wat zijn de voordelen?
- Ja u kunt bij ons een account aanmaken. De voordelen zijn eigenlijk dat u gebruikt kunt maken van exclusieve kortingen, u kunt uw ordergeschiedenis inzien en een snellere checkout.
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
- U kunt dan klikken op het knopje ' wachtwoord vergeten '. Daarna volgen de instructies vanzelf.